Tieto lancerer fremtidens løsning for digital sags- og dokumenthåndtering

Den nye Public 360° version 5

19 marts 2019

I de seneste to år har Public 360° gennemgået en omfattende modernisering. Dette har resulteret i en helt ny version, der fremstår som markedets mest moderne, fleksible og fremtidssikre ESDH-løsning.

Nordens mest moderne, fleksible og fremadrettede ESDH-løsning, den nye Public 360° version 5, kan nu skabe gode digitale tjenester og effektivisering i din organisation.

Fornyet, forenklet og forbedret

Det vigtigste ved den nye version er en helt ny brugergrænseflade, helt nye værktøjer til søgning og rapportering og ikke mindst gode værktøjer til konfiguration af både brugergrænseflade og processer. Version 5 er fornyet, forenklet og forbedret i forhold til tidligere versioner og fremstår som en helt ny generation i forhold til understøttelse af sagsbehandling, arkivering og dokumenthåndtering.

"Med version 5 vil slutbrugerne blive mere inspirerede og også få mere værdi ud af løsningen selv, fordi den nu lettere kan tilpasses hver enkelt persons behov." Siger Pelle Olsen som er salgs- og kundechef for Tieto i Danmark.

Leveres som en cloud løsning

Version 5 kan leveres som en cloud ydelse. Det betyder, at Tieto drifter løsningen og at kunden automatisk vil få fejlrettelser og opgraderinger, samt altid være på den nyeste teknologi.

Tilpas løsningen selv

En hel række nye værktøjer er udviklet såldes, at kunden selv kan konfigurere løsningen. Det betyder, at brugerne kan få en brugerdefineret brugergrænseflade tilpasset deres egne specifikke opgaver.

Fokus på datasikkerhed og mobilitet

Den nye web-brugergrænseflade er baseret på et responsivt design så du lettere kan kan afvikle Public 360° fra en iPad eller en mobiltelefon. Det betyder, at du kan arbejde hvor som helst og når som helst mens du er på farten samtidig med at der er styr på dine data.

Forbedret søgeoplevelse

Søgeteknologien Elastic Search er implementeret i Public 360° og giver mulighed for at indeksere metadata og indhold i dokumenter og resultere i en søgeoplevelse som ligner Google-søgning. Brugerne kan hurtigt søge store mængder data, filtrere og finde det resultat, de søger.

Se filmen om Public 360°